Som fanusik

Spoznajme sa!

Som fanusik

Poslaťod fanusik » 19.Máj.2005, 22:20

Bol som okolnostami, majkym a milanomcssr "donuteny" k najlepsiemu. Dovolte aby som sa vam predstavil.

Volam sa Matej

Som kosickym oazistom. Moze sa vam to nezdat (z predchadzajucich nedorozumeni) ale som dokonca animator. Hudobny. V kosiciach mam na starosti hudobnu diakoniu a (z nemalej casti) web. Kapela je fajn a bavi ma to. Rad sa ucim nove veci ohladom pocitacov a rad hrajem s nasou kapelou na chvalu nasho Boha. (je to jedna pecka ked sa kapela pri hre zleje v jeden nadherny celok odovzdavajuci sa Bohu)
Pracujem ako servisny technik

Rad pocuvam hudbu. Dobre chvalove vecicky ako napr. Delirious, S.C. Chapman. M.W. Smith, Vineyard, Third day, a tak, samozrejme aj Treti den, Asuza street, Chaire.....
A tak isto aj DCtalk - uplna pecka v krestanskej muzike (nie su chvalovi ale su super)
Mam rad ked sa veci hybu.
A mam rad ked sa mozem dobre zasmiat. (pri tej prilezitosti ma napadol jeden vtip. Neviem ci mozem ale skusim.
Vyjde rolnik s kombajnom na pole, vystupi z neho, plesne sa po cele a hovri: "Do certa ved ja som zabudol zasiat" :lol: :lol: :lol: )

NO a tak zatial to je vsetko. Tak sa skuste nieco opytat.

Mame v kapele jednu super spevacku, ktora by vam toto vsetko mohla potvrdit ze je to pravda. Vola sa Miriam :wink:

Tak toto som ja
Obrázok
Prepacte mensiu fotku som fakt nenasiel :lol: :wink:
fanusik
pracant 3.level
pracant 3.level

Poslaťod Miriam » 24.Máj.2005, 09:27

Fanúšikovi sa predstavovať nemusím, ale Matej, teraz sa budem báť, že si Tvoje fanynky budú odo mňa pýtať Tvoje číslo a tak... ach, ja nešťastný zemepán :wink:
Všetkým chcem ešte povedať, že ma veľmi teší, že to dopadlo takto.

Požehnané dni
Obrázok užívateľa
Miriam
nováčik 5.level
nováčik 5.level

Poslaťod Františka » 22.Jún.2005, 22:21

Ahoj Matejko,